خانواده جوانی که ۱۰ سال قبل به‌دست فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است با بی‌نتیجه ماندن تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت خواستار دریافت دیه از بیت‌المال شدند.

رسيدگي به اين پرونده از روز 23اسفند‌ماه سال83 همزمان با كشف جسد مردي 40ساله به‌نام محمد مقابل يك مغازه رنگ‌فروشي در جنوب تهران آغاز شد. صاحب مغازه وقتي قصد داشت وارد مغازه‌اش شود با اين جسد مواجه شد و پليس را خبر كرد. با حضور پليس در محل كشف جسد معلوم شد محمد بر اثر اصابت ضربات چاقو جانش را از دست داده است.

با انتقال جسد به پزشكي قانوني كارآگاهان جنايي تحقيقات خود را آغاز كردند اما اين تلاش‌ها به جايي نرسيد تا اينكه 10سال بعد از اين جنايت خانواده مقتول خواستار دريافت ديه از بيت‌المال شدند. در جلسه رسيدگي به اين خواسته كه صبح ديروز در شعبه 113دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد مادر مقتول در جايگاه ايستاد و گفت: من نمي‌دانم چه‌كسي اين بلا را بر سر پسرم آورده است. اگر او شناسايي و دستگير شود بايد قصاص شود اما حالا كه پليس نتوانسته هيچ ردي از او به‌دست بياورد خواستار دريافت ديه پسرم از بيت‌المال هستم.به‌دنبال اظهارات اين زن ختم جلسه اعلام شد و 5قاضي دادگاه وارد شور شدند.

کد خبر 266004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha