مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

همزمان با آغاز عملیات اجرایی احداث خط 4 متروی تهران در مسیر میدان انقلاب، نماد نصب شده در وسط این میدان به دلیل ادامه توسعه خط مترو در این محل از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران جمع آوری شده و پس از پایان عملیات اجرایی دوباره نصب خواهد شد.

به گزارش سما، سعید غفرانی شهردار منطقه 6 در این زمینه گفت: در حال حاضر به دلیل عبور ادامه مسیر عملیات اجرایی پروژه خط 4 متروی تهران از میدان انقلاب، فعلا نمادی که در وسط این میدان نصب شده بود توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران جمع‌آوری و به مکان دیگری منتقل شده است تا پس از اتمام عملیات اجرایی توسعه خط 4 از وسط این میدان در خصوص این نماد تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه پس از اتمام عملیات اجرایی احداث خط 4 متروی تهران که بخشی از آن از میدان انقلاب خواهد گذشت در زمینه نصب مجدد یا عدم نصب این نماد در محل قبلی آن تصمیم گیری خواهد شد، اظهار داشت: پس از اتمام این پروژه در صورت امکان نصب مجدد نماد این میدان بار دیگر در محل قبلی آن نصب خواهد شد و در غیر این صورت برای نصب به محل دیگری منتقل خواهد شد.

شهردار منطقه 6 تصریح کرد: در حال حاضر نماد میدان انقلاب توسط سازمان زیباسازی شهر تهران  به محل دیگری منتقل و در حال نگهداری است.

کد خبر 26553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز