همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۰ تیرماه خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر محمد نژاد با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، از روز چهارشنبه 18 تیرماه تا پایان روز جمعه 20تیرماه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه تا پایان روز جمعه 20 تیر ماه در کلیه محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع تریلی و کامیون از محور کندوان کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 20 تیرماه تا ساعت 1 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می باشد، ضمن اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه تا بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمد نژاد همچنین با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثناء کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12تا24 روز چهارشنبه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور فیروزکوه هم تردد انواع تریلی به استثناء تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

لازم به ذکر است، تلفن 2182934 با پیش شماره 0151 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز در خصوص وضعیت راه های استان است.

کد خبر 265341

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha