همشهری آنلاین: رئیس شورای رقابت گفت: چشم انداز مثبت رخ داده در مذاکرات وین باعث ورود سرمایه گذاران خارجی به بخش خودروی کشور می‌شود که این موضوع نقش مهمی در رقابتی شدن بازار خودروی کشور و کاهش قیمت این محصول در پی خواهد داشت.

خودرو

ایرنا نوشت: رضا شیوا روز دوشنبه 16 تير افزود: این مذاکرات به طور حتم باعث ایجاد آرامش در تمام بازارهای اقتصادی کشور می‌شود اما در بخش خودرو منجر به ورود سرمایه گذاران و فعالان خارجی در عرصه خودروسازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این مذاکرات نتایج مثبتی را بر روی کاهش قیمت خودرو و رقابتی شدن این بازار دارد.

رئیس شورای رقابت با بیان آنکه روند مثبت این مذاکرات باعث ایجاد آرامش و کاهش نوسان در بازار ارز و سرمایه کشور می‌شود، تصریح کرد: مذاکرات وین منجر به بازگشت اعتماد و ثبات به بازارهای مالی کشور از جمله بازارهای ارز و سرمایه می شود زیرا این دو بازار نقش مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارند.

وی در پایان افزود: به طور حتم روند روبه مثبت مذاکرات باعث ایجاد خروج اقتصاد کشور از رکود و اعتماد مردم به بازار مالی کشور می شود.

به گزارش همشهری آنلاین؛ پس از اعلام فهرست جدید قیمت‌ خودروها اعتراضات فراوانی از سوی نمایندگان مجلس، برخی کارشناسان و شهروندان مطرح شد تا جایی که برخی اعضای کمیسیون صنایع مجلس خواستار تجدیدنظر در قیمت‌ها شدند. رئیس شورای رقابت به عنوان متولی تعیین نرخ‌های جدید پس از این اعتراضات واکنشی نشان نداده بود تا اینکه در گفتگو با ایرنا اعلام کرد اگر مذاکرات مثبت باشد خودرو ارزان می شود!

کد خبر 265115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha