شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

همشهر‌ی‌آنلاین: دیدار دوم تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال به سود لهستان به پایان رسید.

والیبال

به گزارش تسنیم، تیم ملی والیبال لهستان با برتری 3 بر صفر مقابل ایران در دومین بازی از هفته هفتم لیگ جهانی والیبال به صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی امیدوار شد.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از هفته هفتم مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی والیبال مقابل لهستان با دیدار شب گذشته تفاوتی نداشت. در آخرین بازی دو تیم در مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی، سعید معروف، فرهاد قائمی، فرهاد ظریف(لیبرو)، امیر غفور، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور برای ایران به زمین رفتند.

لهستان بازی کاملا متفاوتی نسبت به آنچه قبلا به نمایش گذاشته بود، انجام می‌داد. سرویس‌های خوب، دفاع داخل میدان کم نقص و حملات موثر، مشخصه بازی تیم ملی لهستان در سومین رویارویی با ایران در لیگ جهانی بود. بازیکنان لهستان در ست نخست، 4 امتیاز از منطقه سرویس به دست آوردند. شاگردان کواچ اگرچه در این ست از حریف قدرتمند و متفاوت خود عقب بودند اما خود را در امتیازات پایانی به لهستان رساندند. با این حال این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود لهستان در سالن اِرگو شهر گدانسک تمام شد.

بازیکنان لهستان اگرچه همچنان پر اشتباه‌تر از ایران عمل می‌کردند اما سرویس‌های خوب آنها در مقابل دریافت نه چندان هماهنگ بازیکنان ایران، امتیازات حساس ست دوم را نیز به حساب لهستان ثبت کرد. تا پایان این ست، شاگردان آنتیگا 7 امتیاز از سرویس و 11 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران کسب کردند. در تیم لهستان رافال بوژک 12 امتیاز و برای ایران مجتبی میرزاجانپور 8 امتیاز کسب کردند. ست دوم با نتیجه 25 بر 20 به سود میزبان تمام شد تا آنها نسبت به صعود به مرحله نهایی امیدوار شوند.

بازیکنان ایران اگرچه تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی به کار بستند اما به نظر می‌رسید انگیزه و فشار روانی خاصی روی آنها برای کسب امتیاز در این بازی نبود. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که اگر لهستان به مرحله نهایی صعود کند، حریف ساده‌تری برای ایران در مرحله نهایی خواهد بود. با این وجود ست سوم با نتیجه 25 بر 17 به سود میزبان به پایان رسید تا تیم کشورمان با شکست در این مرحله از مسابقات به کار خود پایان دهد.

شاگردان کواچ باید شهریور ماه سال جاری در مرحله نهایی لیگ جهانی در ایتالیا حضور یابند.

کد خبر 264904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha