همشهری آنلاین: فرهاد عظیما کارگردان انیمیشن «نبرد خلیج فارس ۲» از پایان مراحل رندر و گرفتن خروجی تصویر این انیمیشن سینمایی خبر داد.

پویانمایی

به گزارش فارس، فرهاد عظیما انیمیشن‌ساز و کارگردان انیمیشن «پیام راشل کوری» از پایان مرحله رندر انیمیشن سینمایی نبرد خلیج فارس 2 خبر داد.

وی افزود: انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2 (تنگه برمودا)» به نبرد بین نیروی دریایی ایران و نیروی دریایی آمریکا در یک جنگ نامنظم دریایی در آینده می‌پردازد که پیروزی ایران را در پی دارد.

عظیما تاکید کرد: این انیمیشن نشان می‌دهد چطور با توانایی خودمان و ایمان قوی بر دشمن غلبه کنیم.

کارگردان انیمیشن پیام راشل کوری در ادامه خاطرنشان کرد: این انیمیشن به لحاظ کیفیت و تولید قابلیت آن را دارد که مراتبی بالاتر از جشنواره فیلم فجر را طی کند.

همچنین عظیما از تولید یک انیمیشن سریالی تحت عنوان «نبرد خلیج فارس 3» خبر داد و افزود: این انیمیشن یک کار داستانی است و سریالی خواهد بود که آینده ایران را به صورت یک کشور فضایی نشان می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر در مرحله نگارش و تحقیقات فیلمنامه این انیمیشن سریالی هستم که پس از پایان انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2 (تنگه برمودا)» این انیمیشن را نیز تولید خواهم کرد.

انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» در گروه انیمیشن حضرت زهرا (س) و توسط تیمی جوان در حال تولید است و تهیه‌کنندگی این اثر انیمیشن را سازمان هنری رسانه‌ای اوج برعهده دارد.

کد خبر 264410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha