همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کوتاهی در ایمنی پرواز را از هیچ‌ کس نمی‌پذیرم٬ گفت: جایزه ایمنی نیز طراحی و به دست‌اندرکاران فعال این بخش اعطا شود.

آخوندی

شهروندان نوشت: عباس آخوندی چهارشنبه در مراسم اختتامیه اولین همایش ایمنی در حمل‌ونقل هوایی با بیان اینکه تخصصی در زمینه ایمنی پرواز ندارم٬ گفت: اما از اقداماتی که در این عرصه می‌شود٬ اعلام حمایت می‌کنم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه ایمنی یک فرهنگ، رفتار و دانش است که باید آموزش داده شود٬ تصریح کرد: ایمنی محصول فرایند همه جانبه‌ای از لحظه طراحی تا نهایت بهره‌برداری است.

وی با اعلام اینکه ایمنی را نمی‌توان با چیز دیگری عوض کرد، ادامه داد: اگر تعداد هواپیماها کاهش یابد و یا میزان خدمات هم کم شود، مهم‌تر آن است که ایمنی کاهش نیابد.

آخوندی با تأکید بر اینکه «در رعایت ایمنی، کم‌کاری از هیچ‌کس پذیرفته نیست»، تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان حاکمیت، رهبری صنعت را برعهده دارد٬ که اجرای این سیاست برعهده سازمان هواپیمایی کشوری است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: این همایش که برای تبادل تجربه و دانش برگزار شده است باید به صورت نوبه‌ای و در زمان‌های یکساله یا دوساله دنبال شود و از بهترین‌ها در این زمینه تقدیر شود و جایزه ایمنی نیز طراحی و به دست‌اندرکاران فعال این بخش اعطا شود.

کد خبر 263811

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha