همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال نیجریه بامداد یکشنبه ۹۳۰۴۰۱ ا اشتباه داوری و بدشانسی تیم بوسنی و هرزگوین، به پیروزی رسید تا شانس ایران برای صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جام جهانی کمتر شود.

جام جهانی فوتبال برزیل

به گزارش ایرنا، این دیدار از گروه F جام جهانی در برزیل برگزار شد و نتیجه آن به دلیل همگروهی دو تیم با کشورمان از اهمیت فراوانی برخوردار بود.

بنا بر این گزارش ˈپیتر اودموینگیˈ در دقیقه 29 موفق شد تیم نیجریه را که حملات خطرناکتری نسبت به بوسنی در نیمه نخست داشت، یک بر صفر پیش اندازد؛ بازی در پایان با همین نتیجه تمام شد.

ˈپیتر اولیریˈ داور 42 ساله نیوزیلندی که نخستین قضاوت خود را در جام جهانی انجام می‌داد، در نیمه نخست یک گل صحیح تیم بوسنی را مردود اعلام کرد تا داوری هر دو دیدار گروه F، به ضرر ایرانی‌ها تمام شود.

شانس بوسنی برای حضور در دور بعدی مسابقات در حالی از بین رفته است که در وقت های اضافه نیمه دوم، ˈادین ژگوˈ در یک موقعیت مسلم گلزنی از فاصله حدود شش متری، نتوانست دروازه ˈوینسنت انیاماˈ دروازه بان آماده نیجریه را باز کند.

با این نتیجه، تیم ملی آرژانتین با شش امتیاز و نیجریه با چهار امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه F قرار دارند و ایران با یک امتیاز و بوسنی بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

تیم ملی کشورمان و نیجریه چهارشنبه چهارم تیرماه برای کسب جایگاه دومی گروه خود به ترتیب به مصاف تیم های بوسنی و آرژانتین می‌روند.

هر دو بازی رأس ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار می شود.

تیم ایران در صورت پیروزی در برابر بوسنی و نیز شکست با اختلاف بیش از دو گل نیجریه مقابل آرژانتین به مرحله بعدی صعود می‌کند.

در صورت تساوی امتیاز و گل های زده تیم های ایران و نیجریه، قرعه، تیم دوم گروه F را مشخص خواهد کرد.

کد خبر 263340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha