موتورسواری که بعد از برخورد با بلوک‌های سیمانی کنار جاده به دره‌ای ۱۰۰ متری سقوط کرده بود به طرز معجزه آسایی جان سالم به در برد.

شامگاه جمعه افرادي كه از جاده منتهي به امامزاده داوود عبور مي‌كردند با صحنه وحشتناكي مواجه شدند. موتورسواري جوان بعد از انحراف از مسير اصلي با بلوك‌هاي سيماني كنار جاده برخورد و به دره سقوط كرد. عمق اين دره زياد بود و هيچ‌كس نمي‌توانست به كمك جوان حادثه ديده برود. از طرفي به‌دليل عمق 100متري دره، مرگ موتورسوار حتمي به‌نظر مي‌رسيد با وجود اين چند دقيقه بعد آتش‌نشانان ايستگاه74 خودشان را به محل حادثه رساندند و با استفاده از تجهيزات مخصوص تلاش‌ها براي يافتن اين جوان آغاز شد.

دقايقي بعد آتش‌نشانان توانستند در كمال حيرت جوان حادثه ديده را در عمق 100متري دره زنده پيدا كنند. او فقط از چند ناحيه دچار شكستگي شده بود. به اين ترتيب او از دره بيرون كشيده و به امدادگران اورژانس تحويل داده شد.سيدجلال ملكي سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران در اين‌باره به همشهري گفت: در اين حادثه مرد جوان بعد از برخورد موتورسيكلت با بلوك‌هاي سيماني تعادلش را از دست داد و تا انتهاي دره قل خورد و خوشبختانه در طول مسير سنگي وجود نداشت و آسيب جدي به او وارد نشد و در نهايت به طرز عجيبي از مرگ نجات پيدا كرد و تعجب همگان را برانگيخت.

کد خبر 263266

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha