چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: ورود رییس جمهور به فرودگاه خرم آباد در اولین گام سفراستانی دو روزه وی به استان لرستان با استقبال پرشور مردم این منطقه از جمله عشایر همراه بود.

به گزارش ایسنا، عشایر منطقه لرستان که جهت استقبال از رییس جمهور کشورمان به صورت خودجوش بیرون از فرودگاه خرم آباد سیاه چادر بر پا کرده بودند، در بدو ورود رییس جمهور در حالی که سوار بر اسب، سورنا، ساز محلی خود را می‌نواختند، خشنودی خود از سفر روحانی به استان لرستان را اعلام کردند.

در مراسم استقبال مردمی از رییس جمهور در خرم آباد یک عروس و داماد نیز حضور داشتند که ترجیح داده بودند، اولین ساعات زندگی مشترک خود را به حضور در مراسم استقبال از رییس جمهور کشورشان اختصاص دهند.

در دست جمعی از استقبال‌کنندگان عکس‌های از حسن روحانی در حال تماشای مسابقه فوتبال ایران و نیجریه مشاهده می‌شد که بر روی آن نوشته شده بود "روحانی ورزشکار دوستت داریم".

در دست تعدادی از استقبال‌کنندگان از رییس جمهور نیز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و هم چنین پرچم هایی به رنگ بنفش دیده می‌شود.

در سطح شهر خرم آباد نیز بنرهایی با عکس رییس جمهور در برخی از نواحی نصب شده و در آن به زبان لری به رییس جمهور خوش‌ آمد گفته شده است.

 

کد خبر 262978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha