سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: آئین گشایش فصل نشاط امروز ۲۶ خردادماه با حضور استاندار تهران، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمع دیگری از مسئولان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که حاشیه‌هایی را در پی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی

به گزارش خبرنگار مهر، آئین گشایش فصل نشاط امروز 26 خردادماه با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران، حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حجت‌الاسلام جواد گلی سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، برزین ضرغامی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمع دیگری از مسئولان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که حاشیه‌هایی را در پی داشت.

حجت‌الاسلام جواد گلی سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در ابتدای این مراسم به توضیحات مختصری درباره طرح فصل نشاط پرداخت و تشریح جزییات بیشتر این طرح را به سخنرانان بعدی در این مراسم موکول کرد که عملاً تا پایان مراسم هیچ توضیح مبسوطی درباره این طرح داده نشد.

حجت‌الاسلام قرائتی در سخنرانی خود به صورت مداوم فلسفه وجودی ارگان‌‌هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای فرهنگ عمومی، سازمان تبلیغات اسلامی و ... را زیر سؤال برد و از مشورت نگرفتن این سازمان‌ها از خود انتقاد کرد.

پس از سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی، برزین ضرغامی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و هاشمی استاندارد تهران مجلس را ترک کردند در حالی که قرار بود بنا بر اعلام قبلی این دو در این مراسم سخنرانی داشته باشند.

در طول برگزاری این مراسم دقایق نسبتاً طولانی به اجرای کلیپ‌های تصویری و پخش سرود توسط گروهی از نوجوانان اختصاص داده شد در حالی که برنامه طرح فصل نشاط تشریح نشد!

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بنا بر اعلام روابط عمومی این برنامه، برای دقایقی در محل برگزاری این مراسم حضور پیدا کرد و قرار بود سخنرانی کند که به دلیل طولانی شدن سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی و سفر کاری خود سالن را ترک کرد.

کد خبر 262866

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha