دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین بازی خود در گروه G رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برابر تیم ملی پرتغال به پیروزی پرگل دست یافت.

المان - پرتقال

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین بازی خود از گروه G رقابتهای جام جهانی 2014، از ساعت 20:30 دوشنبه در ورزشگاه آره نا فونته‌نوا شهر سالوادر به مصاف تیم ملی پرتغال رفت که شاگردان یوآخیم لو موفق شدند این بازی را با نتیجه 4 بر صفر به سود خود به پایان برسانند.

در این دیدار که مازیچ صربستانی قضاوت آن را برعهده داشت، توماس مولر (11- پنالتی، 1+45 و 78) و ماتس هوملز (32) گل‌های تیم ملی آلمان را به ثمر رساندند.

شاگردان یوآخیم لو که در نیمه نخست برتری محسوسی نسبت به حریف مدعی خود داشتند و با 3 گل راهی رختکن شدند، در نیمه دوم تا حدودی عقب کشیدند که همین موضوع باعث شد پرتغالی‌ها برای کمرنگ‌تر کردن شکست خود، دروازه این تیم را تحت فشار قراردهند اما تلاش پرتغال 10 نفره راه به جایی نبرد.

البته آلمانی‌ها در این نیمه در ضدحملات توانستند دروازه پرتغال را با خطرات جدی مواجه کنند که در یکی از این موقعیت‌ها توماس مولر توانست در دقیقه 78 دروازه پرتغال را برای بار چهارم باز کرده و نخستین هت تریک جام را رقم بزند.

- مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل دوشنبه شب و بامداد سه‌شنبه با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:

  • گروه F:

ایران - نیجریه، ساعت 23:30، ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا

  • گروه G:

آمریکا - غنا، ساعت 02:30، ورزشگاه داس دوناس

کد خبر 262831

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha