شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: کریستیانو رونالدو، ستاره تیم پرتغال همچنان از آسیب‌دیدگی رنج می‌برد و امیدوار است تا آغاز جام جهانی به فرم و حالت لازم دست یابد. اکنون یک پزشک قبیله‌ای در غنا مدعی شده که رونالدو را جادو کرده است.

CR۷

تیم ملی فوتبال پرتغال که کریسیتانو رونالدو، بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۱۳ را در خدمت خود دارد، با تیم‌های آلمان، آمریکا و غنا هم‌گروه است.

رونالدو به تازگی به همراه باشگاه صاحب‌نام رئال مادرید عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های فوتبال اروپا را کسب کرد. تیم ملی پرتغال نیز امیدوار است که با تکیه بر قابلیت‌های ستاره بزرگ خود حضوری موفق را در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ تجربه کند.

مشکل اینجاست که کاپیتان پرتغالی‌ها در حال حاضر با آسیب‌دیدگی و ناراحتی زانو و عضلات دست به گریبان است.
این مصدومیت سبب شد که او در دیدار تدارکاتی اخیر تیمش مقابل یونان غایب باشد.

معمای مصدومیت

آسیب‌دیدگی مزمن و روند کند بهبودی رونالدو به معمای عجیبی بدل شده است.

حال خبرگزاری ورزشی آلمان روز جمعه (۶ ژوئن / ۱۶ خرداد) در گزارشی از یک پزشک قبلیه‌ای معروف در غنا خبر داده که مدعی شده، رونالدو را جادو کرده است.

به گزارش دويچه‌وله، "نانا کواکو بونسام" که معروف‌ترین و پرنفوذ‌ترین پزشک قبیله‌ای در غنا است، ضمن ادعای این مطلب در گفت‌وگویی با شبکه رادیویی "انجل اف ام" گفته است: «من روی رونالدو کار می‌کنم و به همین خاطر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال پرتغال هم قادر نخواهد بود رونالدو را از دام نارحتی‌ها و مشکلات جسمانی نجات دهد.»

وی همچنین مدعی شده است: «پزشکان قادر نخواهند بود مصدومیت او را درمان کنند، چرا که نمی‌توانند پی ببرند که مشکل کار کجاست، زیرا این مشکلات ریشه‌ روحی و غیرفیزیکی دارند.»

این پزشک قبیله‌ای گفته است که دست کم کاری خواهد کرد که رونالدو نتواند تیم ملی پرتغال را در پیکار مقابل ملی‌پوشان غنا در جام جهانی برزیل همراهی کند. این دیدار بیست روز دیگر در تاریخ ۲۶ ژوئن (5 تير) برگزار می‌شود.

کد خبر 261738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha