پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کتاب مدیریت گردهمایی تالیف مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

کتاب مدیریت گردهمایی

به گزارش شارا، این کتاب در نه فصل تدوین شده است. در این کتاب چند هدف عمده دنبال می‌شود:

اول اینکه کارگزاران روابط عمومی را با نحوه برگزاری گردهمایی‌ها آشنا می‌سازد و طراحی عملی ارائه می‌کند که برای برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی گردهمایی‌ها کاملا مفید است.

دوم اینکه کارگزاران روابط عمومی را با مفاهیم و تعاریف سمینارها، همایش‌ها، سمپوزیوم‌ها، کنفرانس‌ها، جشنواره‌ها، کنگره‌ها، گردهمایی‌ها، نشست‌ها، یادواره‌ها و برخی مباحث دیگر و همچنین سازمان و ساختار تشکیلاتی و آیین نامه‌های مربوط به آن آشنا می‌کند و آنها را به وضع کار برنامه‌ریزی، فنون و ابزارهای روابط عمومی پیوند می‌دهد.

یکی از امتیازات دیگر این کتاب این است که نویسنده با استفاده از تجربیات، مثال‌ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را به طور کامل و جامع مورد بحث قرار می‌دهد.

از امتیاز دیگر این کتاب این است که مثال‌ها و شواهد مذکور در بخش‌های مختلف، به یک یا چند مورد خاص، تکیه ندارد بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع و ماخذ مختلف و متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده و همین امر بر اهمیت کتاب افزوده است.

در این کتاب نویسنده سعی نموده مطالب را تا حد امکان به اختصار و کاربردی بیان کند تا خوانندگان بتوانند با حداقل زمانی که صرف می‌کنند با اصول کلی برگزاری گردهمایی‌ها و بخش‌های مختلف آن آشنا شوند.

این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی جهت برگزاری انواع سمینارها و گردهمایی‌ها و... ارایه می‌هد.

مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان است كه انتشارات کارگزار روابط عمومی آن را منتشر كرده است.

مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان در 367 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.

چاپ دوم ـ ویراست دوم 1392 در قطع وزیری و به قیمت 20 هزار تومان روانه بازار كتاب شده است.

کد خبر 261590
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha