همشهری آنلاین: تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام میسختا گرجستان صاحب دو مدال طلا و دو مدال نقره شد.

کشتی فرنگی نوجوانان

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، در پایان این رقابت‌ها که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ( 14 خرداد) با شرکت تیم‌های کشور‌های ایران، روسیه، گرجستان، ارمنستان و چند تیم دیگر در شهر میسختا برگزار شد، علی رضا نجاتی در وزن 42 کیلوگرم و میثم دلخانی در وزن 54 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و سید احسان موسوی در وزن 69 کیلوگرم و امین قلاوند در وزن 54 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امروز تیم ایران که در پنج وزن دوم تنها در یک وزن نماینده داشت، صاحب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد.

در وزن 54 کیلوگرم، میثم دلخانی و امین قلاوند با شکست تمام رقبای خود فینالیست شدند که در دیدار پایانی دلخانی با شکست قلاوند به مدال طلا دست یافت.

مسابقات پنج وزن نخست نیز دیروز برگزار شد که در وزن 42 کیلوگرم علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم گئورگی از گرجستان را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

نجاتی در دیدار پایانی با غلبه بر حریف خود به مدال طلا دست یافت. در همین وزن که 6 کشتی گیر حضور داشتند، محمد جواد رضایی دیگر نماینده کشورمان نتواست به مدالی دست یابد.

در وزن 69 کیلوگرم، سید احسان موسوی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم آرمن ناسازیان از ارمنستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

موسوی با پس از پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی، در دیدار پایانی شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در این وزن علی احمد پورترکی دیگر نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن 14 کشتی گیر حضور داشتند.

کد خبر 261536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha