سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های شهرداری در بوستان‌ها و پارک‌ها ۲ ساعت بعد از افطار پخش و اجرا شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ناصحی در ادامه شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وقوع طوفان در روز گذشته  گفت: ابتدا عرض تسلیتی به خانواده‌هایی که در این حادثه عزیزان خود را از دست داده‌ام عرض می‌کنم و خداوند عنایتی داشته باشد که چنین اتفاقاتی برای شهر و کشور ما نیفتد و اگر چنین اتفاقاتی در کشور رخ می‌دهد، مسئولان نیز به مردم اطلاع‌رسانی به موقعی داشته باشند تا آنها نیز تصمیمی بگیرند.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان امسال به لحاظ تاریخی در تابستان قرار گرفته است و شب‌های این فصل کوتاه است و عملاً در مساجد فرصتی نیست که در حوزه تبلیغات دینی فعالیتی صورت گیرد.

ناصحی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است که امیدواریم این برنامه‌ها بگونه‌ای اجرا شود که باعث خالی شدن جمعیت از مساجد نشود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: بنده پیشنهاد می‌دهم که برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی شهرداری در بوستان‌ها و پارک‌ها و همچنین سریالهای تلویزیونی به گونه‌ای پخش و اجرا شود که حداقل 2 ساعت از زمان افطار گذشته باشد و ائمه جماعت مساجد نیز بتوانند از حضور مردم در مساجد برای تبلیغ موارد مختلف دینی استفاده کنند.

کد خبر 261458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha