همشهری‌آنلاین: آخرین تحولات روزنامه‌نگاری با حضور یونس شکرخواه و حسن نمکدوست به همت فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بررسی می‌شود.

journalism

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: در این همایش با حضور یونس شکرخواه و حسن نمکدوست دو تن از اساتید شناخته شده روزنامه‌نگاری به بررسی آخرین تحولات روزنامه‌نگاری خواهیم پرداخت.

شریفی ادامه داد: روزنامه‌نگاری بحران، روزنامه‌نگاری شهروندی، روزنامه‌نگاری سایبر و اخلاق حرفه‌ای در روزنامه‌نگاری موضوعاتی است که این اساتید در این همایش آخرین اطلاعات و داده هایشان را در رابطه با آن مطرح می‌کنند.

وی سپس در رابطه با نحوه برگزاری این نشست تاکید کرد: این جلسه یک همایش است و کارگاهی برای ارائه کار عملی خبرنگاران نیست، هر چند باب پرسش و پاسخ و انجام کار عملی هم در آن باز گذاشته خواهد شد.

شریفی همچنین با اشاره به اینکه همایش بررسی آخرین تحولات روزنامه نگاری آخرین کارگاه از این شکل است، گفت: تا کنون همایش و کارگاه‌های زیادی به این شکل برگزار کرده‌‌ایم و به نظرم در صورت ادامه باید قالب‌های جدیدی را برای برگزاری چنین جلساتی تجربه کرد.

شایان ذکر است، یونس شکرخواه از از متخصصان ایرانی در زمینه دانش ارتباطات و از مترجمان در این رشته به زبان فارسی است. او از سال ۱۳۶۱ تا سال ۱۳۷۷ به عنوان دبیر بخش بین‌الملل و عضو شورای تیتر در روزنامه کیهان کار کرده‌است. شکرخواه، هم‌اکنون رئیس موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و سردبیر سایت اینترنتی همشهری آنلاین است.

دکتر شکرخواه صاحب تالیفاتی همچون واژه‌نامه پژوهش ارتباطاتی رسانه‌ای، مبانی خبرنویسی، خبرنویسی مدرن و ...است.

دکتر حسن نمک‌دوست نیز از فعالان ارتباطات و مدیر مرکز آموزش موسسه همشهری است.

وی تا کنون معاون سردبیر ماهنامه پیام امروز، سردبیر ماهنامه علمی دانشگر، سردبیر خبرنامه تحقیقات و فناوری، معاون خبر خبرگزاری میراث فرهنگی و از سال ۸۵ تا کنون مدیر مرکز آموزش همشهری بوده است.

نمکدوست همچنین فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و حرفه ای زیادی در این سالها داشته است.

شایان ذکر است؛ همایش بررسی آخرین تحولات روزنامه‌نگاری اول خرداد از ساعت ۸ الی ۱۸ در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر ۱ برگزار می‌شود.

علاقمندان به ویژه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب مطبوعات می‌توانند برای شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۰۷۵۲۹ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 259867
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز