همشهری‌آنلاین: وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: جزئیات برنامه مسکن اجتماعی از جمله پرداخت ماهانه ۶۵۰‌ هزار تومان به عنوان بن اجاره به سرپرستان خانوارهای دهک یک و دو هنوز نهایی نشده است و در صورت نهایی شدن هر طرح و برنامه ای اطلاع رسانی خواهد شد.

مهر نوشت: وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: جزئیات برنامه مسکن اجتماعی از جمله پرداخت ماهانه 650‌ هزار تومان به عنوان بن اجاره به سرپرستان خانوارهای دهک یک و دو هنوز نهایی نشده است و در صورت نهایی شدن هر طرح و برنامه ای از طریق مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی این وزارتخانه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

در حال حاضر طرح جامع مسکن و به ویژه مسکن اجتماعی در کمیته های کارشناسی بررسی می‌شود و هنوز این طرح‌ها نهایی نشده است و پیش نویس‌هایی که در این زمینه به مراکز واجد شرایط برای اعلام نظر و بررسی ارسال شده است جنبه اجرایی و مصوب شده ندارد.

به اطلاع عموم مردم می‌رساند مطالب بیان شده توسط افراد با سمت‌های مختلف هنوز جنبه اجرایی و مصوب پیدا نکرده است و تاکید می‌شود در صورت تصویب و نهایی شدن هر طرحی در زمینه مسکن از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی به اطلاع عموم خواهد رسید.

پیش از این اعلام شده بود که «دولت در نظر دارد در مسکن اجتماعی 60 ‌درصد اجاره‌بها را به‌ صورت یارانه (بن اجاره) پرداخت کند. این پرداخت از طریق سپرده‌گذاری هزار و500 میلیارد ‌تومان در بانک‌ها با نرخ 23 ‌درصدی است تا به این ترتیب سالانه 340 میلیارد ‌تومان سود عاید دولت شود.»

کد خبر 259424
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز