همشهری آنلاین: کار با میانبر‌ها نه تنها سرعت شما را در اینترنت افزایش می‌دهد، بلکه با باز کردن صفحه‌های اینترنتی که سهوا آنها را بسته‌اید به شما کمک می‌کنند!

میانبر

احتمالا هر وقت در اینترنت صفحه‌ای را اشتباهی بسته‌اید، حسابی از دست خودتان عصبانی شده و برای باز کردن مجدد آن زمان زیادی را تلاف کرده‌اید؟ شاید هم موفق به یافتن همان صفحه نشده باشید!

دیگر نگران چنین مسائلی نباشید، مجله بیزنس ‌این‌سایدر راه حل ساده‌ای برای این مسئله پیدا کرده است. آنها یک کلید میانبر کشف کرده‌اند که مشکل بازگشت به صفحه‌های بسته شده اینترنتی را حل می‌کند!

دستورالعمل:

اگر از سیستم مک استفاده می‌کنید با فشار دادن کلید‌های Command + shift + t می‌توانید آخرین تبtab بسته‌‌شده در مرورگر اینترنتی خود را بازگردانید. با این روش پیشنهادی می‌توانید تا۱۰ تپ بسته شده را بازگردانید یا به قولی زنده کنید.

در کامپیوترهای خانگی نیز می‌توانید از میانبر. Ctrl+Shift+T استفاده کنید تا صحفه بسته شده اینترنت شما دوباره در حالت اول باز شده و شما را از یک دردسر بزرگ نجات دهد.

سایت اسلیت درباره این کشف بیزنس این‌سایدر نوشته است؛ این کلید‌ةای میانبر، مثل Ctrl-Z برای کل اینترنت است. همان‌طور که Ctrl-T باعث تولد تب‌های تازه می‌شود، این Ctrl+Shift+T از مرگ یا بسته شدن اتفاقی آنها جلوگیری کرده و سرعت شما را در وب‌گردی و اینترنت افزایش می‌دهد.
دوست دارید امتحان کنید؟ همین حالا صفحه همشهری آنلاین را ببندید و از این میانبر جادویی استفاده کنید!

دیدید ما دوباره برگشتیم!

کد خبر 259286
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز