گروه حوادث: مایکل وودبری، جنایتکارمخوفی که سه شنبه گذشته در جریان سرقتی مرگبار، سه مرد را در فروشگاه آرمی براکس نیوهمپشایر به ضرب گلوله از پای درآورده بود، درنخستین بازجویی‌ها گفت: من از مسئولان زندان قبلی‌ام شکایت دارم!

 به گزارش آسوشیتدپرس این جنایتکار 31 ساله چند هفته قبل بعد از پایان محکومیت 5 سال خود به اتهام سرقت  مسلحانه از زندان ‌ماین‌ استیت  آزاد شده بود که  این جنایت را رقم زد. اودر جریان این جنایت خونین هنگامی که برای سرقت به فروشگاه  آرمی براکس نیوهمپشایر رفته بود به روی مشتریان و فروشندگان فروشگاه آتش گشود که در جریان آن  3 مرد که یکی از آنها فروشنده فروشگاه بود از پای  درآمدند.

او پس ازاین جنایت با سرقت  مبلغ اندکی فرار کرد، با فرار این مرد جنایتکار  درحالی که ترس و وحشت نیوهمپشایر را فرا گرفته بود عملیات گسترده  پلیسی با استفاده ازهلی کوپتر و سگ های جستجوگر پلیس آغاز شد وسرانجام این مرد  مخوف روز بعد در حالی که بدون هدف دراطراف راه آهن قدم می زد دستگیر شد.

وی روز گذشته در بازجویی ها هنگامی  که درباره انگیزه این جنایت از وی سئوال شد گفت: من به پول احتیاج داشتم برای همین دست به سرقت زدم.

او افزود: من قبول دارم که این 3 قتل را من مرتکب شده ام، اما در این جنایت تنها نبودم، مسئولان زندان قبلی‌ام  از من مقصرتر هستند، چونکه من به آنها گفته بودم من یک زندانی خطرناک هستم و نباید مرا آزاد کنند.

او در این جلسه بازجویی گفت: من به آنها گفتم که به دارو و درمان روانی نیاز دارم ، گفتم که نمی توانم وارد  اجتماع شوم ، من به آنها یک نامه 4صفحه‌ای نوشتم   اما آنها برای آنکه از شر من خلاص شوند به من گفتند که شما تنها به مقداری قرص ویتامین نیاز دارید و بعد مرا آزاد کردند تا دست به جنایت بزنم.

در همین  حال مسئولان زندان  ماین استیت در پاسخ به ادعای عجیب این جنایتکارپررو گفتند : زندانیانی مانند وود بری به امکانات گسترده  روانپزشکی دسترسی دارند و او برای توجیه جنایت های خود پای مسئولان  زندان را به میان  کشیده  است.

 همچنین سخنگوی زندان گفت که وظیفه آنها نگهداری این زندانی تا هنگامی که قاضی مشخص کرده  بوده  و مسئولیت آنها  از روزی که وی از زندان خارج شده  به اتمام رسیده است.

کد خبر 25901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز