همشهری آنلاین: نقش، آرا و اندیشه‌های دکتر کاظم معتمدنژاد در مراسمی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی بازخوانی می‌شود.

در این همایش نقش، آرا و اندیشه های دکتر کاظم معتمدنژاد در زمینه‌های روزنامه‌نگاری، روابط عمومی و جامعه اطلاعاتی با حضور محمد مهدی فرقانی، اسماعیل قدیمی و هادی خانیکی اعضای هیئت علمی دانشکده ی علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی بررسی می‌شود.

این همایش از ساعت 13:30 الی 16 روز شنبه 20 اردیبهشت در سالن مطهری دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی به همت انجمن علمی روابط عمومی این دانشکده برگزار می‌شود. نقد و بررسی کتاب ارتباطات انسانی مهدی محسنیان راد عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و پخش مستندی از دکتر کاظم معتمدنژاد از دیگر برنامه‌های اعلام شده این مراسم است.

در پایان مراسم حاضران در مراسم از دانشکده به سمت میدان دکتر کاظم معتمدنژاد حرکت می‌کنند تا یاد پدر علوم ارتباطات ایران را گرامی دارند. این میدان پس از فوت او از «جوانان» به معتمدنژاد تغییر نام داد که در تقاطع دو خیابان کوشا و ناصری و به فاصله‌ای نزدیک از این دانشکده ی محل تدریس و کار او قرار دارد.

کاظم معتمدنژاد، 14 آذر ماه سال 1392 بعد از مدت‌ها بیماری دار فانی را وداع گفت. او از پایه‌گذاران انجمن جامعه اطلاعاتی ایران بود و سالها زندگی خود را وقف گسترش و تداوم آموزش علوم ارتباطات ایران کرد. این مراسم در آستانه سالروز تولد او و روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی ( 27 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

کد خبر 258978
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز