همشهری آنلاین: رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان آثار منتشرشده‌ در انتشارات پژوهشکده در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

دکتر حسین ابراهیم‌آبادی بیان کرد: انتشارات این پژوهشکده در طی سال‌های گذشته بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده و نسخه های موجود به نمایشگاه امسال ارسال شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند پژوهشکده خبر داد: در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب‌هایی برای نخستین بار به علاقه‌مندان حوزه مطالعات فرهنگی و اجتماعی ارایه می‌شوند. از جمله این کتاب‌ها «روش‌شناسی مطالعات فرهنگی» به اهتمام حسین میرزایی، «فرهنگ و سیاست» نوشته جن اریک لین و سوانته ارسون با ترجمه غلامرضا خواجه سروی و پنج اثر دیگر است.

ابراهیم‌آبادی با بیان اینکه برخی از کتاب‌های به اتمام رسیده در بازار کتاب در نمایشگاه امسال تجدید چاپ نشده‌اند، گفت: کتاب‌هایی را از جمله «نگارش رسانه‌ای» نوشته مهدخت بروجردی و «سبک‌های خبری» تالیف یونس شکرخواه به دلیل مراجعه و درخواست دانشجویان قصد داریم به چاپ مجدد برساندیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر روز در غرفه این پژوهشکده واقع در سالن ناشران عمومی حضور خواهند داشت و علاقه مندان و پژوهشگران می‌توانند برای آشنایی بیشتر با گروه‌های علمی این پژوهشکده در این غرفه حاضر شوند.

گفتنی است غرفه پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شبستان، راهرو ۱۱ غرفه ۲۰ در روزهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نهم تا بیستم، پذیرای علاقه‌مندان است.

کد خبر 258280
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز