همشهری آنلاین: روزنامه اطلاعات تیتر نخست را به خبر رشد اقتصادی بدون رشد فرهنگی ناممکن است اختصاص داد و نوشت: در آستانه روز کارگر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در مجموعه صنعتی مپنا در فردیس کرج حضور یافتند.

etelaat

ایشان رشد اقتصادی را بدون رشد فرهنگی نه ممکن و نه مفید خواندند و افزودند: به همین دلیل شعار امسال، شعار زندگی و شعار همیشگی ماست.

حضرت آیت الله خامنه‌ای اوجگیری اقتصاد و فرهنگ کشور را نیازمند تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی برشمردند و افزودند: اگر این هدف تحقق یابد هیچ کس جسارت تحقیر این ملت را به خود راه نخواهد داد.

این روزنامه موضوع مردم در نظام سلامت بزودی شاهد تحول چشمگیر خواهند بود را برجسته کرد.

حسن روحانی رییس جمهوری در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم با تشریح برنامه های دولت در چارچوب ارتقای ارایه خدمات در بخش سلامت و درمان به مردم، تصریح کرد: مردم در نظام سلامت شاهد تحول چشمگیر خواهند بود. وی افزود: رفع مشکلات فراوان نظام سلامت از جمله اهداف دولت در این بخش است.

روزنامه اطلاعات عنوان نکوداشت استاد باستانی پاریزی در دانشگاه شهید باهنر کرمان را بازتاب داد. محمدصادق بصیری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان دیروز در آیین نکوداشت محمدابراهیم باستانی پاریزی که در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان، برگزار شد، مرحوم استاد محمدابراهیم باستانی پاریزی را پیر دیرینه تاریخ و تمدن ایران دانست و گفت: بی تردید درگذشت چنین بزرگانی که در شاهراه عشق گام نهاده اند، برای آنها آرامش و برای بازماندگان تلخ و جان گداز است.

این روزنامه به خبر 230 کشته و زخمی در حملات تروریستی سوریه پرداخت و نوشت: جدیدترین حملات تروریست ها به مناطق مختلف سوریه، 104 کشته و 126 زخمی برجا گذاشت. در حملات خمپاره ای تروریست ها به بخش قدیمی دمشق، 14 شهروند سوری کشته شدند.

کد خبر 258016
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز