چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه حجم های طاهره خوش نشین با عنوان «اتو منقوش» عصر جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه در گالری مژده افتتاح می‌شود.

نقاشی تزئینی

به گزارش همشهری آنلاین، خوش نشین در این نمایشگاه پنج حجم چوبی به شکل اتومبیل های قدیمی با ابعادی متفاوت ارائه داده است، او این اتومبیل ها را با نقاشی های گل و مرغ، تذهیب و مینیاتور دوره عباسی همراه کرده است.

در بعضی آثار این نمایشگاه ابتدا ورق طلا بر روی حجم ها زده شده و بعد رنگ اکریلیک بر روی آنها آمده اما در بعضی دیگر، رنگ به صورت مستقیم بر روی آنها گذاشته شده است.

خوش نشین با تلفیق اتومبیل های قدیمی و نقاشی سنتی ایران در آثار خود حسی نوستالژیک را زنده می‌کند.

در واقع او اتومبیل های پارک شده که دیگر حرکت نمی‌کنند را با نقاشی هایی که روزی روح و احساس داشتند و دیگر جایگاه قبلی خود را ندارند همراه کرده است، وی در این نمایشگاه روح را سوار بر جسم کرده و خیال را حرکت داده است.

طاهره خوش نشین متولد 1360 می‌باشد. او کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد دارد و در حدود 10 سال است که به شکل حرفه ای نقاشی می‌کند.

نمایشگاه «اتو منقوش» دومین نمایشگاه انفرادی او محسوب می‌شود. خوش نشین تاکنون در پنج نمایشگاه گروهی در موزه ملک، هجدهمین نمایشگاه قرآن، فرهنگسرای شهر و ... شرکت داشته است.

او عضو سازمان میراث فرهنگی کشور است.

نمایشگاه حجم های «اتو منقوش» تا 18 اردیبهشت ماه در گالری مژده دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 الی 20 از این آثار در گالری مژده واقع در سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، پلاک 27، واحد یک دیدن کنند.

کد خبر 257903
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز