یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه اجرایی آثار نمایشی کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر در شش ماهه اول سال جاری اعلام شد.

مرکز نمایش

به گزارش فارس، تا آغاز جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی غیر از اجرای نمایش «رضا» به کارگردانی جابر رمضانی که از 20 فروردین تا 5 اردیبهشت به صحنه رفت، نمایش «پوتین‌ها» به کارگردانی کاوه مهدوی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

از 20 تا 26 اردیبهشت نیز کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به مدت یک هفته میزبان آثار نمایشی شرکت‌کننده در بخش نهایی جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با هدف همکاری با دبیرخانه این جشنواره و نگاه به تئاتر دانشجویی است.

این در حالی است که بعد از ایام جشنواره، این تالار نمایشی میزبان یک نمایش با عنوان «من، آنتیگونه و دیگران» نوشته و کار سوسن رحیمی خواهد بود.

اجرای دو نمایش منتخب جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، به صحنه رفتن دو اثر نمایشی منتخب و معرفی شده جشنواره تئاتر امید، به همراه اجرای نمایش‌های «کلاژ بی‌نظم و ترتیب رویای نیمه شب تابستان» نوشته نیما دهقانی و کارگردانی شکوفه طاهری و «اینجا خبری نیست» نوشته مصطفی حاجی قاسمی و کارگردانی رضا صورتی در قالب «فصل نسل نو تئاتر شهر» از دیگر برنامه‌های اجرایی کارگاه نمایش در شش ماهه اول سال جاری خواهد بود.

توضیح اینکه کارگاه نمایش در فصل نسل نو تئاتر شهر با اجراهای محدودتر میزبان آثار تجربه گرایانه و هنرمندان نسل نو است.

در راستای هویت بخشی کارگاه نمایش و با نگاه به پیشینه پیدایش این تالار، همچنین شناسایی و معرفی تعدادی از هنرمندان جوان شهرستانی و تهرانی سه اثر نمایشی از پایان تیر تا اواخر شهریور در کارگاه نمایش به صحنه می‌روند.

نمایش «تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه» نوشته و کار پیام لاریان، نمایش «ردپای پروانه‌ها از آن سر دنیا» نوشته و کار جلیل امیری از کرمان و «افسانه تبای» به کارگردانی امین طباطبایی نیز آثاری هستند که در این بخش پذیرای دوستداران هستند.

کد خبر 257430
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز