همشهری آنلاین: مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های «نگین آفرینش» و «همراز یاس» خبر داد و گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر جشن‌هایی در سطح مناطق و محلات شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، «نرگس معدنی‌پور» مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های متنوع با عنوان «نگین آفرینش» و «همراز یاس» خبر داد و گفت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌هایی ویژه بانوان شهروند و شاغل در قالب‌های جشن، نشست، اردو، نمایشگاه، همایش، جشنواره، مسابقه و غرفه همراه با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، مسابقه، موسیقی سنتی، مولودی خوانی و اهدای بسته‌های فرهنگی در سطح مناطق شهر تهران برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت پر برکت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: بررسی پیرامون زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و تحلیل شخصیت این بزرگوار به ما نشان می‌دهد که نقش و مقام مادری و نقش بانوان در خانواده و جامعه بسیار با اهمیت است، لذا گرامیداشت روز میلاد این بانوی بزرگوار، در واقع تلاشی در جهت افزایش آگاهی‏های جامعه نسبت به نقش‌های چندگانه، موثر و پویای زنان در خانواده و جامعه و در راستای تکریم مقام زن و مادر است.

معدنی‌پور در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های «نگین آفرینش» در سطح محلات، گفت: در محتوای برنامه‏‌ها باتاکید بر منویات مقام معظم رهبری به ضرورت مدیریت اقتصادی در زندگی و توجه به الگوی صحیح خرید و مصرف و به موضوعات فرهنگی از جمله ترویج فرهنگ عفاف، پاکدامنی، نجابت و حجاب و تحکیم بنیان خانواده با الگو قرار دادن زندگی حضرت فاطمه (س) وتوجه همه جانبه به همهٔ نقش‌های زن در خانواده، پرداخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: نشست‌ها با موضوع خانواده و رسانه، خانواده و اقتصاد، خانواده و صبر و گذشت، خانواده و مشورت، خانواده و احترام و... برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان همچنین در ارتباط با برگزاری جشن‌های «همراز یاس» گفت: جشن‌های «همراز یاس» برای بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از بانوان شاغل در تمامی حوزه‌های شهرداری تهران در بوستان‌های بهشت مادران، پردیس بانوان، بوستان نرگس و سالن همایش‌های برج میلاد از سی‌ام فروردین تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 255846
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز