همشهری آنلاین: تیم والیبال متین ورامین در دومین دیدارخود از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا با نتیجه سه بر صفر دوک لانگ ویتنام را شکست داد.

Matin Varamin

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، متین ایران پس از پیروزی سه بر یک مقابل نماینده ژاپن، در دومین مسابقه خود در چارچوب مرحله مقدماتی به مصاف دوک لانگ ویتنام رفت که روز قبل مقابل نماینده لبنان 3 بر 2 شکست خورده بود.

در این مسابقه که در سالن آرنای شهر مانیل فیلیپین برگزار شد، نماینده ایران با پیراهن سفید برابر سبزپوشان ویتنام صف آرایی کرد.

در آغاز این دیدار سعید معروف، علیرضا نصر اصفهانی، محمد موسوی، مصطفی شریفات، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور و احسن‌الله شیرکوند ترکیب تیم متین وامین ایران را تشکیل می‌دادند.

متین در شروع این دیدار نمایش تحسین‌برانگیزی را ارائه کرد. به ویژه شهرام محمودی در حمله و سرویس روز خوبی را پشت سر گذاشت. درخشش ستاره‌های ایرانی خیلی زود امتیازات را به سود متین ورامین رقم زد. از سوی دیگر دفاع روی تور عالی و بی نقص محمد موسوی راه را برای حملات حریف می‌بست تا این که متین ایران در ست نخست با امتیاز 25 بر17 پیروز شد.

در ست دوم بانیولی وحید سیدعباسی را به جای معروف به میدان فرستاد. در آغاز ست دوم متین ایران هشت امتیاز از حریف جلو افتاد و ویتنامی‌ها حرفی برای گفتن نداشتند. نمایش خوب فرهاد نظری افشار، علی‌اصغر رزم‌فر و میکائیل تاجر موجب شد تا این تیم ورامینی در ست دوم هم مقتدرانه 25 بر 16 پیروز شود.

ست سوم دیگر ویتنام امیدی برای ادامه کار نداشت. اما بازیکنان متین تازه گرم شده بودند. بانیولی ترکیب شروع‌کننده دیدار را بیرون کشید و در مقابل تاجر، نظری افشار، نصر اصفهانی، شریفات و سیدعباسی و رزم‌فر را به میدان فرستاد. این ست هم در حالی که هواداران ایرانی حاضر در سالن سر از پا نمی‌شناختند، در نهایت 25 بر 15 به پایان رسید و نماینده کشورمان موفق شد این مسابقه را با نتیجه سه برصفر و امتیازهای 25- 17، 25-16 و 25-15 به سود خود به پایان رساند.

لازم به ذکر است متین ایران پس از یک روز استراحت از ساعت 11 روز شنبه (23 فروردین) به وقت تهران به مصاف نماینده لبنان می‌رود.

کد خبر 255524
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز