شنبه ۹ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

گروه ادب وهنر: آژانس عکس ایران با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، سازمان صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از 21 تا 31 تیرماه جاری نمایشگاه عکس "امام آفتاب" را برگزار می‌کند.

مدیر آژانس عکس ایران با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه عکس  امام آفتاب همزمان با سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی و نیز به بهانه یکصدوهشتمین سال تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی برپا می‌شود و برای نخستین بار 108 قطعه عکس از متفاوت ترین عکس‌های امام به نمایش گذاشته می‌شود.

علیرضا کریمی صارمی گفت: انتخاب عکس نمایشگاه توسط آژانس عکس ایران از میان هزاران عکس در آرشیوهای گوناگون صورت گرفته و سعی شده است ابعاد مختلف شخصیتی امام راحل به‌ ویژه گوشه‌هایی از لحظه های ماندگار ساده زیستی، معنویت و عشق از زوایای نگاه عکاسی مد نظر قرار گیرد و همچنین عکس‌هایی انتخاب شوند که تاکنون دیده نشده باشند.

وی خاطر نشان ساخت: این نخستین باری است که نمایشگاهی درباره امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که عکس‌هایی متفاوت از دوران نوجوانی تا ارتحال امام (ره) و نیز زمان تبعید در نجف، کویت، فرانسه و... و همچنین عکس‌هایی را که توسط خانواده ایشان گرفته شده است شامل می‌شود.

مدیر آژانس عکس ایران با بیان اینکه تمامی عکس‌ها به شیوه دیجیتال باز پردازش شده و در اندازه 70×100 سانتی متر در معرض دید قرار خواهند گرفت، یاد آور شد: نمایشگاه عکس  امام آفتاب  21 تیر ماه جاری در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران آغاز به کار می‌کند و تا 31 تیر ماه به کار خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 25500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز