همشهری آنلاین: نزدیکی تیم‌ها به هم در بالای جدول شرایط را به گونه‌ای رقم زد تا هر گلی که به ثمر می‌رسید یک تیم به شانس قهرمانی نزدیک می‌شد اما در این میان پرسپولیس دیگر امیدی ندارد.

برهانی

هفته بیست ونهم لیگ برتر در 17 فروردین برگزار شد. این هفته به دلیل حساسیت بازی‌ها تمام مسابقات در یک روز انجام شد.

league

در تهران پرسپولیس به مصاف راه‌آهن رفت. سرخپوشان پایتخت که تا دقیقه 89 دو بر یک جلو بودند این نوید را با خود داشتند که با صدر نشینی در جدول نه تنها بتوانند جواز ورود به مسابقات باشگاه‌های آسیا را کسب کنند بلکه قهرمان هم شوند اما گلی که در دقیقه پایانی بازی دریافت کردند این امید شیرین را به یاسی تلخ مبدل کرد. پرسپولیس در هفته پایانی تحت هیچ شرایطی حتی نمی‌تواند جواز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را کسب کند. پرسپولیس 51 امتیازی ماند.

در اهواز استقلال با چاشنی خوش‌شانسی دست به کار بزرگی زد و با تک گل آرش برهانی امید خود را برای قهرمانی دوچندان کرد. فولاد شکست خورده نیز هنوز امید‌وار به کسب قهرمانی است. استقلال 53 امتیازی شد و فولاد هم با 54 امتیاز هنوز امیدوار است

نفت هم شاهکار کرد و توانست با نتیجه پرگل 4 بر یک از سد گسترش فولات تبریز بگذرد تا تبدیل به امید اول قهرمانی لیگ امسال شود. نفت هم 54 امتیازی شد.

در دیگر بازی‌ها تراکتور سازی یک بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد. سایپا و فجر سپاسی به تساوی بدون گل رضایت دادند. مس و صبای قم هم با همین نتیجه به رختکن رفتند. ذوب‌آهن 2 بر یک از سد داماش گذشت و سپاهان 3 بر 2 ملوان را شکست داد.

کد خبر 254930
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز