گروه شهری: برنامه‌های شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بر محور ایستگاه‌ها متمرکز خواهد بود.

 روزانه حدود 3میلیون سفر از طریق متروی تهران انجام می‌پذیرد و ایستگاه‌ها محور اصلی برای برنامه‌های شرکت بهره‌برداری پیرامون اجرای اهداف مدنظر در نامگذاری سال 93به شمار می‌روند. از این‌رو بناست خدمتی کامل به مسافران ارائه شود تا همه نیازهای فرهنگی، آموزشی و نیز نظافت و پاکیزگی و تسهیل تردد برای آنان تأمین شود.

به گفته محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مدیریت غالب و فرهنگ کار در این شرکت همواره بر محور جهادی بوده و هست اما ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب در دیدار سال گذشته ایشان با مدیران شهری تهران و نامگذاری سال جدید به این عنوان، مسئولیت خدمتگزاران مردم در شرکت بهره‌برداری را دوچندان کرد و همه باید تلاش کنند به نحو شایسته در حوزه ماموریتی خود در این مسیر حرکت کرده و اهداف مدنظر را تحقق بخشند.

نایبی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی در سال جدید با برنامه‌ریزی جامع و دقیق تری نسبت به سال‌های گذشته در ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اظهار داشت که مترو به‌عنوان یک نهاد اثرگذار از همین طریق تلاش می‌کند جامعه هدف و مخاطبان خود را با پیش نیازهای تحقق «اقتصاد مقاومتی» که حاصل اقتصاد و فرهنگ توأم با مدیریت جهادی است، آشنا سازد و ماموریت فرهنگی خود را که بر محوریت اقتصاد مقاومتی است اجرایی کند. به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو، همه تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدانه خدمتگزاران مردم در این شرکت، اغلب در ایستگاه‌های مترو بروز و ظهور پیدا می‌کند و امید است برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسئولان را در رسیدن به اهداف موردنظر رهنمون سازد و شرکت بهره‌برداری متروی تهران همانند گذشته که توفیقاتش مرهون مدیریت جهادی و بسیجی بوده است، قرین موفقیت بیشتر باشد.

کد خبر 254841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز