شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاخ سفید به شرکت سامسونگ برای استفاده تبلیغاتی از "عکس از خود" (Selfie) یک ورزشکار آمریکایی و باراک اوباما اخطار داد.

به گزارش تلگراف، دیوید اورتز که بازیکن تیم بیس‌‌بال بوستون رد ساکز (Boston Red Sox) است در جریان بازدید از کاخ سفید بعد از اینکه پیراهن شماره ۴۴ تیمش را به باراک اوباما داد، یک عکس دو نفره هم با گوشی سامسونگ خود از باراک اوباما به صورت Selfie گرفت.

اورتز سپس این عکس را در توییتر قرار داد و سامسونگ هم آن را با ۵.۲ میلیون کاربر توییتر به اشتراک گذاشت. اما دردسر سامسونگ از آنجایی آغاز شد که معلوم شد دیوید اورتز سفیر تبلیغات شرکت سامسونگ است و این شرکت کره‌ای به وی برای عکس گرفتن از بازدید خود از کاخ سفید پول داده‌است.

 سخنگوی کاخ سفید جی کارنی، در واکنش به این اتفاق به سامسونگ اخطار داده که هرگونه استفاده تبلیغاتی از تصویر رئیس جمهور آمریکا خلاف قانون است. 

شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای با اعلام اینکه ثبت تصاویر تاریخی بازدید ورزشکاران از کاخ سفید با گوشی سامسونگ برای این شرکت یک افتخار است، می‌گوید این اتفاق کاملا تصادفی بود و هیچ قصدی برای استفاده تبلیغاتی از عکس باراک اوباما وجود نداشته‌است.

 گفتنی‌است شرکت سامسونگ چندین میلیون دلار برای اسپانسری مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ هزینه کرد و عکس Selfie ایلن دجنرس با بازیگران که با گوشی سامسونگ گرفته شده هم بخشی از کمپین تبلیغاتی سامسونگ بوده‌است.

کد خبر 254733
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز