قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران و رئیس ستاد مرکزی طرح تکریم ارباب رجوع در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص بازبودن درب شهرداری به روی مردم گفت: این رهنمودها مسئولیت این ستاد را سنگین تر کرده است.

به گزارش سما، ناصر امانی قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران افزود: در دوره مدیریت  قالیباف در شهرداری تهران اقدامات مبنایی و زیر بنایی در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل کار مردم انجام گرفته است که مهمترین آنها گسترش و توسعه سامانه فوریت‌های 137 و طرح بازدید یکسان حوزه شهرسازی است که دقیقا برای تحقق همین هدف شکل گرفته است.

وی افزود: سامانه 1888 که سیستم نظارت همگانی مردم به شهرداری تهران می‌باشد نیز از دیگر اقدامات شهرداری در راستای تکریم همه شهروندان تهرانی است.

امانی با اشاره به اینکه در گذشته طی 5 مرحله از حوزه‌های مختلف شهرسازی، نوسازی، درآمد، زیباسازی و فضای سبز کارشناسان مختلف از یک پروژه بازدید و زمان طولانی صرف آن می‌شد گفت: در طرح بازدید یکسان همه این بازدید‌ها حذف و با یک مرحله بازدید همه تمهیدات لازم معمول می‌گردد.

به گفته امانی اقدامات سخت افزاری طرح تکریم ارباب رجوع که نوعی ظاهرسازی تلقی می‌شود تنها 20 درصد کار است درحالی که اقدامات و طرح‌های نرم افزاری که اصلاح روش‌ها و سیستم‌های شهرداری را هدف قرارداده است 80 درصد این طرح را دربرمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: همه معاونین شهرداری موظف شده‌اند سیستم‌های جامع خود را در بستر IT با هدف اصلاح بهبود فرایندها و شفاف سازی و کاهش نقش عامل انسانی در انجام ماموریت‌های خود پیاده‌سازی نمایند.

کد خبر 25419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز