همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مجامع بین المللی برای ازادسازی گروگانان ایرانی باید وارد عمل شوند.

اسماعیلی نماینده مجلس

ˈمحمد اسماعیلیˈ روز شنبه 93/01/09 در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اتفاق ممکن است در مرز هر کشوری رخ دهد و مجامع بین المللی برای مقابله با گروگان گیران وارد عمل شود.

وی یادآورشد: پس از ربودن پنج مرزبان ایرانی به سرعت وزارت خارجه و کشور در کنار کمیسیون امنیت ملی وارد عمل شده و مذاکرات را برای آزادی مرزبانان آغاز کردند.

اسماعیلی اظهار کرد: با تمام پیگیری های صورت گرفته از سوی ایران و مذاکره با مسوولان پاکستانی و مسوولان منطقه ای تاکنون نتیجه ای برای آزاد سازی گروگانان حاصل نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان پاکستانی باید با جدیت بیشتری برای آزاد سازی گروگانان و مقابله با گروهک جیش العدل وارد عمل شود.

وی خاطر نشان کرد: مسوولان پاکستانی باید متوجه باشند که این اتفاق در خاک آنان افتاده و تاکنون نیز این گروهک در این کشور به سر می برد.

اسماعیلی تصریح کرد: در صورتی که مسوولان پاکستانی جدیت بیشتری برای آزاد سازی مرزبانان ایرانی داشتند، موضوع باید تاکنون به نتیجه رسیده و این پنج گروگان آزاد می شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته آنان مبنی بر آزاد سازی زندانیان عضو گروهک جیش العدل غیرمنطقی و امکان ناپذیر است.

وی تاکید کرد: نباید به دشمنان اعتماد کرد و نمی‌توان مطمئن بود که در صورت انجام خواسته آنان، جیش العدل یا دیگر دشمنان ایران، خواسته دیگری نداشته باشند.

اسماعیلی افزود: آنان باید متوجه باشند هر گونه تهدید ایران و مقابله با جمهوری اسلامی، تاوان سختی برای آنان به دنبال دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز برای آزاد سازی هرچه زودتر مرزبانان ایران، مسوولان کشور باید از سویی مسوولان پاکستانی را تحت فشار قرار دهند و از سوی دیگر اقداماتی را خود انجام دهند.

وی یاد آورشد: مسوولان پاکستانی در این زمینه کوتاهی می‌کنند و باید با جدیت بیشتری برای مقابله با گروهک جیش العدل و آزاد سازی مرزبانان ایرانی وارد عمل شوند.

کد خبر 254163
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز