همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با ابراز امیدواری به قهرمانی می گوید به فتح الله زاده حق می‌دهد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیمش درصدی کسر کند.

قلعه نویی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت تهران گفت: قبل از هرچیز باید بگویم شرمنده مردم هستیم. آنها به گردن ما حق دارند و البته درست است که برخی شعار احساسی دادند اما حق آنهاست هرچه بگویند. ما می شد این بازی را نبازیم و می‌توانستیم در نیمه اول گل بزنیم ومتاسفانه دراین نیمه غلام نژاد هم مصدوم شد. در نیمه دوم انتحاری بازی کردیم و تونی که خوب بازی می کرد را بیرون کشیدیم و با آوردن یک مهاجم و جلو آمدن عمران زاده خواستیم تا به سه امتیاز برسیم.

او در پاسخ به سوالی درباره تعویض های تیمش در این دیدار اظهار کرد: تعویض اولمان اجباری بود. تونی خوب بازی می کرد و ما دو مهاجم جای یک هافبک مهاجم آوردیم. صفر صفر بودیم و گفتیم انتحاری حمله کنیم. ما فلسفه تعویضمان رسیدن به سه امتیاز بود. شاید من هم اشتباه کنم اما فکر می کنم یک پنالتی روی ساموئل رخ داد با اینحال از آقای زرگر تشکر می کنم اما دوستان که از تلویزیون بازی را دیدند به من گفته اند می‌شد که یک پنالتی برای ما بگیرند. در نهایت باید بگویم تعویض های ما روبه جلو بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی تیمش را چقدر می داند اظهار کرد: هیچ چیز تمام نشده است. با خیلی از اتفاقات در هفته های آخر می شود قهرمان شد. بازهم توکل به خدا، ببینیم چه پیش می آید.

او در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فتح الله زاده مبنی بر کسر قرار داد بازیکنان و کادرفنی استقلال به دلیل نتایج اخیر بیان کرد: در رابطه با کادرفنی ایشان درست گفته اند اما درباره بازیکنان این مسئله در همه جای دنیا هست. ما حقمان است که از قراردادمان کسر شود اما ایشان به بازیکنان تخفیفی بدهد. ما کمی بدشانسیم که توپهایمان به گل نمی رود. این همه جای دنیا هست و میلان هم از قرارداد بازیکنانش کسر کرده است.

قلعه نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا چیزی هم کادرفنی تیمش گرفته که بخواهد کسر شود، گفت: باشگاه آنچه که در توانش بوده را داده است. من هم بودم این کار را می‌کردم.

کد خبر 254061
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز