رییس‌جمهوری در پی بازدید خود از مجتمع خدمات بهزیستی شهدای انقلاب در نخستین روز سال ۱۳۹۳ صبح سه‌شنبه در دیدار نوروزی برخی از وزرا و معاونین آنان که علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و معاونین وی نیز حضور داشتند بر پیگیری جدی مشکلات نوجوان این مجتمع تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار، بازدید از شیرخوارگاه شبیر و مجتمع بهزیستی شهدای انقلاب و گفت‌وگو با نوجوانان این مجتمع را در نخستین روز سال ۹۳ بسیار تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: در این دیدار تعدادی از نوجوانان در خصوص مشکلات خود پس از ترخیص از این مراکز نکاتی را مطرح کردند که برخی از آنها قابل تأمل بود و مسئولان باید در جهت رفع دغدغه‌های این فرزندان کشور اهتمام داشته باشند.

رییس‌جمهوری همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ اکرام ایتام در کشور در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نام گرفته است، گفت: در این راستا باید فرهنگ سرپرستی و تحت تکفل قرار دادن فرزندان و نوزادان بی‌سرپرست را در بین مردم ترویج کنیم تا همه نسبت به انجام این اقدام خداپسندانه ترغیب شوند.

دکتر روحانی با اشاره به روایات و احادیث گوناگون در مورد احسان به ایتام و انجام امور خیریه گفت: باید عواطف مذهبی مردم به سمت انجام اعمال و امور خیر اجتماعی سوق داده شود.

کد خبر 253929
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز