پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار دوستانه خود در مقابل تیم المپیک غنا با نتیجه ‪ ۴‬بر ‪ ۲‬به پیروزی رسید.

در این دیدار که از ساعت ‪ 19:05‬دقیقه در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد، ملی پوشان ایران در نیمه اول ‪ ۳‬گل و در نیمه دوم یک گل دیگر به ثمر رساندند و تیم المپیک غنا نیز ‪ ۲‬گل در نیمه اول و دوم به ایران زد.

گل‌های ایران را رضا عنایتی در دقایق ‪ ۱۱‬و ‪ ،۲۶‬جواد نکونام از روی نقطه پنالتی در دقیقه ‪ ۱۴‬و هادی عقیلی در دقیقه ‪ ۵۹‬به ثمر رساندند.

گل‌های تیم غنا را هم برنارد کموردی در دقیقه ‪ ۳۰‬و دانیل آدو در دقیقه ‪ ۴۷‬وارد دروازه ایران کردند.

در این دیدار رسول خطیبی در دقیقه ‪ ۹۲‬با گرفتن کارت قرمز از زمین اخراج شد و تیم ایران به مدت دو دقیقه با ‪ ۱۰‬بازیکن به بازی ادامه داد.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دراین دیدار در مجموع شش تعویض انجام داد و در بین دو نیمه رسول خطیبی و محمد نوری به‌جای علی کریمی و وحید هاشمیان وارد زمین شدند.

مرتضی اسدی، ابراهیم صادقی، مهرزاد معدنچی و حسین کعبی نیز به ترتیب بجای فریدون زندی، آندرانیک تیموریان، رضا عنایتی و رحمان رضایی در نیمه دوم به زمین آمدند.

تیم ملی غنا در رده‌بندی فیفا در جایگاه نوزدهم قرار دارد و بر خلاف گفته مسوولان فدراسیون فوتبال هیچیک از بازیکنان تیم ملی اصلی غنا که در جام جهانی آلمان حضور داشتند، در بازی حضور نداشتند.

وحید طالب‌لو، مهدی مهدوی کیا، هادی عقیلی، فریدون زندی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، علی کریمی، رضا عنایتی، وحید هاشمیان، جواد کاظمیان و رحمان رضایی در نیمه اول برای ایران بازی کردند.

در این دیدار تیم داوری متشکل از مسعود مرادی (داور وسط )، رضا سخندان (کمک داور اول، مرتضی کریمی ( کمک داور دوم) و محمود رفیعی (داور چهارم ) بود و حسین عسگری نیز به‌عنوان ناظر فدراسیون حضور داشت.

در دومین دیدار دوستانه، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ‪ ۱۹‬روز دوشنبه یازدهم تیرماه در ورزشگاه آزادی تهران با تیم جاماییکا روبرو خواهد شد.

کد خبر 25360

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز