همشهری آنلاین: نمایش "الماس و شهر تارا" به کارگردانی میثم یوسفی از ۲۰ فروردین در تماشاخانه سنگلج اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، "الماس و شهر تارا" نوشته حسین تفنگدار با کارگردانی میثم یوسفی و با بهره گیری از شیوه های نمایش ایرانی آماده شده در آن بازیگرانی همچون محمود راسخ فر، محمد رضا مالکی، مهدی زمین پرداز، قاسم طاهراحمدی، میترا شجاعی، نسیم تاجی، نادر حسن دوست و میثم یوسفی به ایفای نقش می‌پردازند.

کارگردان این نمایش استفاده از موسیقی نواحی و هفت شیوه نمایش ایرانی متفاوت را از جمله ویژگی های اجرایی این نمایش دانست و گفت: الماس و شهر تارا بر اساس هفت شهر عشق عطار نگارش شده و الماس که در خواب عاشق پری رویی به نام تارا شده است با همراهی همزادش به هفت شهر می‌رود تا تارا را بیابد.

الماس هفت ماجرای متفاوت را تجربه می‌کند که جذابیت خودش را برای مخاطبان دارد.

یوسفی ادامه داد: داستان به من این اجازه را داد تا با گذر از هفت شهر ایران، هفت طراحی لباس و موسیقی متفاوت نواحی ایران را در نمایش استفاده کنم.

در هر شهر نیز شیوه ای از نمایش ایرانی را شاهد خواهید بود.

طراحی صحنه این نمایش شاد و موسیقایی را سینا ییلاق بیگی، طراحی لباس را الهام شعبانی، طراحی حرکت را محسن گودرزی، طراحی پوستر و بروشور و عکاسی را احسان نقابت برعهده دارند.

نمایش الماس و شهر تارا با مدت زمان 75 دقیقه از 20 فروردین ساعت 18.30 در تماشاخانه سنگلج میزبان عموم علاقه مندان خواهد بود.

کد خبر 253597
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز