دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی فروش این فیلم در سه روز در ۱۴ سینما را معادل ۱۰۵ میلیون تومان اعلام کرد.

فیلم ایرانی

به گزارش مهر، حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی درباره آمار فروش این فیلم سینمایی گفت: «طبقه حساس» از پنجشنبه هفته پیش اکران شده و طی سه روز در 14 سینما در تهران 105 میلیون تومان فروخته است.

وی در ادامه افزود: «طبقه حساس» در روز نخست در هفت سینما 25 میلیون در تهران فروخت و این رقم در روز جمعه در 12 سینما به 34 میلیون تومان رسید و روز گذشته هم دو سینما به این تعداد اضافه شد که روی هم 105 میلیون فروخت.

نکته قابل توجه اینکه شامگاه گذشته تنها در تهران 20 میلیون تومان بلیت این فیلم به فروش رسید.

پخش‌کننده فیلم جدید کمال تبریزی متذکر شد: تجربه فروش خوب این فیلم سینمایی در فصل اسفند که به فصل مرده سینمای ایران معروف است، نشان داد که اگر فیلم خوب ساخته شود قطعا در این ایام هم فروش خواهد داشت.

البته از سوی دیگر مسئولان هم باید ممیزی ها را تا اندازه ای کاهش دهند و به فیلمساز اعتماد کنند چراکه فیلمسازان سینمای ایران بعد از عمری فیلم ساختن با خط قرمزها نیز آشنا هستند.

اسماعیلی در پایان عنوان کرد: تعداد سینماهای تهران تا آخر هفته به 50 سینما خواهد رسید و پس از آن کپی فیلم‌ها به شهرستان ها نیز می‌رود.

آمار فروش این فیلم در حالی اتفاق افتاده که هنوز تبلیغات شهری آغاز نشده و تنها فضای تبلیغات ما رسانه و فضای مجازی بوده است.

کد خبر 252649
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز