مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نایب رئیس امور بانوان فدراسیون اتومبیل رانی اعلام کرد: دو نماینده زن ایران در مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه که از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) از پاریس شروع و ۵ می (۱۵ اردیبهشت)در دبی به اتمام می‌رسد، شرکت می‌کنند.

رالی

فریبا جوانمردی در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین مسابقات دو نماینده زن که در مسابقات رالی داخلی مدال کسب کرده‌اند،شرکت می کنند.

جوانمردی با بیان اینکه این برای اولین بار است که دو اتومبیلران زن ایرانی در یک رالی شرکت می‌کنند، افزود: اسامی آنان بعدا اعلام می‌شود.

ایران برای سومین بار در مسیر مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه میزبان شرکت کنندگان این مسابقه می‌شود.

عنوان این مسابقات که از پاریس شروع می‌شود، ˈسه برج ایفل، میلاد و الخلیفهˈ نام دارد .

براین اساس شرکت کنندگان پس از آن که از مرز بازرگان وارد تبریز شدند، راهی تهران می‌شوند و از شهرهای اصفهان و شیراز عبور کرده و در بندرعباس به مسیر خود در ایران خاتمه می‌دهند و سپس با کشتی راهی دبی خواهند شد.

شرکت کنندگان ایرانی در این مسابقه 20 نفر هستند که از مسیر تبریز تا بندر عباس می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

این مسابقه از پاریس شروع و پس از عبور از کشورهای موناکو، ایتالیا، ترکیه و ایرن در دبی در مسیری به طول 7000 کیلومتر پایان می‌یابد.

پیشتر معاون وزیر ورزش و جوانان ایران با اشاره به اینکه میزبانی ایران در رالی پاریس-دبی فرصتی عالی است، اظهار داشته بود که می‌توان با توجه به صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی از نماد یوزپلنگ ایرانی در این رقابت هم بهره برد.

کد خبر 252074
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز