همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی فیلم مستند روند برگزاری این دوره جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش پایگاه رسمی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، فیلم مستند روند برگزاری بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، با هدف تبیین و تشریح روند برگزاری بیستمین جشنواره مطبوعات تهیه شده است.

در این مستند، انجام فعالیت‌ها در مراحل مختلف جشنواره، از جمله مرحله تدوین و انتشار فراخوان، به­ کارگیری سامانه الکترونیکی، روند ارسال و دریافت آثار و مراحل داوری و اعلام نتایج جشنواره مطبوعات به تصویر کشیده شده است.

ساختار این مستند، تصویرمحور و گه‌گاه با گفتار مستقیم بوده و در آن سعی شده است مفاهیم مورد نظر، بدون استفاده از متن به مخاطب ارائه شود.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از 35 برگزیده این دوره جشنواره در بخش‌های مختلف، همچنین از منتخبان سه بخش جدید پیشکسوتان رسانه و مطبوعات، پاک‌نویسی، شهدا و درگذشتگان عرصه رسانه نیز تجلیل خواهد شد.

اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی 17 اسفند ماه جاری با حضور جمعی از مسئولان کشور، اهالی و فعالان رسانه و مطبوعات، جمعی از اساتید، پیشکسوتان و کارشناسان عرصه رسانه و علوم ارتباطات در تالار وحدت تهران برگزار می‌‍شود.

کد خبر 252064
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز