همشهری آنلاین: تیم والیبال متین ورامین با شکست نوین کشاورز در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در نخستین بازی دور برگشت مرحله پلی‌آف تیم‌های نوین کشاورز تهران و متین ورامین از ساعت 16 روز سه‌شنبه در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان بانیولی، سرمربی ایتالیایی متین در این دیدار و در حضور حدود 500 تماشاگر سه بر یک به پیروزی رسیدند. نوین کشاورز در ست دوم این بازی 25 بر 20 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شد تا در نهایت با پذیرش دو شکست در مرحله پلی‌آف از این رقابت‌ها حذف شود.

تیم والیبال نوین کشاورز در مجموع 24 بازی خود در این دوره از رقابت‌های باشگاه‌های برتر ایران، 10 پیروزی و 14 شکست را تجربه کرد.

تیم متین ورامین که به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، روز چهارشنبه هفته آینده در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف برنده بازی میزان مشهد و شهرداری تبریز می‌رود.

محمد حسن خوشدل نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و کیوان عابدزاده و محمد عشقدوست به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی دو تیم را بر عهده داشتند.

در یک بازی دیگر از این مرحله تیم شهرداری تبریز موفق به شکست میزان مشهد شد تا همچنان امیدوار به صعود به مرحله نیمه نهایی باشد.

شاگردان حسین معدنی، سرمربی شهرداری تبریز که در بازی رفت مغلوب میزان شده بودند، در این بازی با چنگ و دندان تلاش کردند و مقتدرانه سه بر صفر میهمان خود را شکست دادند.

میزان در سه ست متوالی و با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 21 و 28 بر 26 مغلوب شد تا بازی سوم تعیین‌کننده تیم برتر این مرحله باشد.

این بازی حدود 120 دقیقه طول کشید و سه هزار تماشاگر خونگرم تبریزی نیز آن را از نزدیک نظاره گر بودند.

دیدار سوم دو تیم میزان مشهد و شهردای تبریز روز یکشنبه 12 اسفندماه در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد.

سعید درخشنده، محمد شاهمیری و علیرضا قریب به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت در این بازی را بر عهده داشتند.

 

 

کد خبر 251118
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز