همشهری آنلاین: دور رفت مرحله دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز دوشنبه (۵ اسفند) با انجام ۴ دیدار به اتمام رسید که پیروزی هفت الماس قزوین مقابل فولا دماهان شاید غیرمترقبه‌ترین نتیجه این روز بود.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال،‌ در اصفهان تیم فولاد ماهان در ورزشگاه اختصاصی خود در حالی مقابل حریف خود قرار گرفت که پس از پیروزی مقابل دانشگاه آزاد در تهران و شکست نزدیک مقابل پتروشیمی، همگان تصور بردی بدون دردسر را مقابل فولاد هفت الماس قزوین داشتند، ولی جوانان تیم هفت الماس تمامی معادلات را بهم ریخته و موفق شدند فولاد ماهان را در خانه شکست دهند و اولین پیروزی خود در این مرحله را کسب نمایند.

در ورزشگاه آزادی تهران تیم مهرام در روزی که صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی را به ترکیب خود اضافه نموده بود، موفق شد مسابقه‌ای را با پیروزی به اتمام رساند که در نیمه اول 16 امتیاز از ذوب آهن اصفهان عقب بود. تیم ذوب آهن که نیمه اول را بسیار خوب آغاز کرده بود و 27-43 با پیروزی به رختکن رفته بود، در نیمه دوم بسیار کم فروغ ظاهر شد و نتوانست برتری خود را ادامه دهد و در نهایت مسابقه را با نتیجه 55-66 به میزبان خود واگذار نمود.

جدال حساس پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد تهران در ماهشهر با نتیجه 55-60 به سود پتروشیمی خاتمه یافت. تیم پتروشیمی با این پیروزی در صدر گروه A قرار گرفت. این بیست و پنجمین پیروزی پیاپی این تیم در مسابقات لیگ برتر امسال به حساب می‌آید.

ورزشگاه انقلاب زنجان نیز در این روز شاهد دیدار تیم‌های همیاری زنجان و صنایع پتروشیمی ماهشهر بود که تیم صنایع موفق شد تیم همیاری را در مقابل تماشاگران مشتاق زنجانی با نتیجه 52-57 شکست دهد و با دو امتیاز ارزشمند به ماهشهر باز گردد.

در پایان مرحله رفت تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران با سه پیروزی و بدون شکست صدرنشین‌های گروه‌های A و B هستند.

این مسابقات روز پنجشنبه (8 اسفند) با انجام 4 دیدار پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 250998
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز