دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۳ برای کلیه داوطلبان از روز سه‌‌شنبه ۱۳ اسفندماه ۹۲ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با درج اطلاعات شناسنامه‌ای یا ثبت‌نام پرینت کارت خود را تهیه کنند.

به گزارش مهر، فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 93 رأس ساعت 8:00 صبح روز جمعه 16 اسفندماه 92 در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج می‌شود. برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهدگرفت قابل پرینت و دریافت است.

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت های‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه 13 اسفندماه 92 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

داوطلبان براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون کلیه داوطلبان بر مبنای استان محل اقامت آنان (براساس بند 35 تقاضانامه ثبت‌نامی) به شرح جدول شماره 2 اعلام شده است و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت باید در یکی از روزهای چهارشنبه 14 اسفند و یا پنجشنبه 15 اسفند صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس ‌باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... ‌باشد ضروری است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس 4 * 3 (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره2‌) مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاکن، مدادتراش و سنجاق به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی‌ که کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

کد خبر 250794
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز