یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تکذیب تعویق عرضه دومین سبد کالایی به سال آینده، تصمیم‌گیری در مورد تغییر زمانبندی توزیع این سبد را بر عهده دولت قلمداد کرد و گفت: تاکنون دولت هیچ تصمیمی درباره عرضه سبد دوم کالایی در سال آینده نگرفته و اگر قرار بر این باشد، دولت حتما باید در این‌باره مصوبه صادر کند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تکذیب خبر رئیس یکی از اتحادیه‌های تعاونی درباره عرضه سبد دوم کالایی در سال آینده اعلام کرد که این سبد طبق برنامه(نیمه نخست اسفند ماه) در سال‌جاری توزیع خواهد شد. غلامحسین حسینی نیا با بیان اینکه به محض دریافت سبد توسط 60درصد مشمولان مرحله نخست گروه دوم مشمولان هم فراخوان خواهند شد، به فارس گفت: اکنون از تراکم جمعیت دریافت‌کنندگان سبد کالا کاسته شده و پیش‌بینی لازم برای تأمین اقلام مورد نیاز صورت گرفته است.

همچنین بعد از تحویل سبد کالای مشمولان گروه دوم، سبد کالای دوم طبق برنامه داده خواهد شد. به گفته وی هم‌اکنون حدود 4هزار فروشگاه، کار توزیع سبد کالا را انجام می‌دهند که با برداشتن مهلت دریافت سبد کالا، مشمولان می‌توانند سبد را از هر یک از فروشگاه‌ها یا تعاونی‌های عرضه‌کننده دریافت کنند.

کد خبر 249935
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز