همشهری آنلاین: تراکتور سازی با شکست مس کرمان توانست برای نخستین‌بار فاتح جام حذفی شود.

تراکتور سازی

به گزارش همشهری آنلاین، تراکتور سازی تبریز در 25 بهمن، میهمان مس کرمان بود تا برنده این بازی برای نخستین‌بار فاتح این جام شود.

مسی‌ها از همان ابتدای بازی نشان دادند که پرانگیزه وارد شده‌اند. تیمی که توانسته بود، استقلال تهران را در پایتخت از گردونه جام حذفی کنار بگذارد به مصاف تراکتوری رفته بود که در بازی نیمه‌نهایی فولاد، تیم بزرگ خوزستان را شکست داده بود.

بازیکنان مس بازی را مقتدارنه آغاز کردند و تا پایان نیز همین روال را در پیش گرفتند. در طول نیمه اول به رغم برتری مسی‌ها گلی به ثمر ننشست و تنها شوت سهمگین ادینیو بود که تیرک دروازه تراکتور مانع از به تور نشستن آن شد.

در نیمه دوم نیز توپ مدام بین بازیکنان دو تیم رد و بدل می‌شد اما همچون نیمه نخست برتری نسبی با بازیکنان مس کرمان بود تا اینکه در دقیقه 51 سعید دقیقی دونده توانست از توپ ارسالی انصاری‌فر به شایستگی استفاده کرده و تنها گل بازی را به ثمر برساند. در ادامه بازی مسی‌ها چند بار خطر ساز شدند که جدی‌ترین آن در وقت‌های تلف شده بازی بود که بازیکن مس، توپ را از دو قدمی دروازه به بیرون فرستاد.

تراکتور با این برد برای نخستین بار و بعد از دو ناکامی در مرحله نهایی تواست به جام حذفی دست یابد و به عنوان نخستین تیم ایرانی این فصل جای خود را برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ثبت کند.

کد خبر 249531
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز