همشهری آنلاین: دبیر شواری عالی امنیت ملی با تاکید بر استمرار حمایت جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت اسلامی، هشیاری کشورهای منطقه و مقابله با رژیم صهیونیستی را به عنوان تهدید اول منطقه خواستار شد.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز (شنبه) با علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت در این دیدار، ایستادگی و مقاومت دولت و ملت سوریه در برابر توطئه‌های دشمنان و پیروزی آنها برابر گروه‌های تروریستی و حامیان آنها را درسی بزرگ از جریان مقاومت دانست و تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی پرقدرت تر از گذشته در مقابل تهدیدها حاضر خواهد شد.

شمخانی ادامه داد: باید از فرصت‌های پیش رو از جمله بیداری اسلامی استفاده کرد و بوسیله آن تهدیدهایی چون جریان تکفیری را که ساخته رژیم صهیونیستی و در خدمت آن هستند، دفع کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، آینده منطقه و جهان اسلام را روشن دانست و ابراز امیدواری کرد: مقاومت اسلامی در سایه تقویت همبستگی و وحدت گروه‌های مختلف فلسطینی با استحکام و صلابت از حقوق مسلم مردم فلسطین دفاع می‌کند و همچنان تحقق آرمان فلسطین را پیگیری خواهد کرد.

در این دیدار، رمضان عبدالله شلح دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را رویدادی منحصر به فرد خواند که روند پیشرفت آن ادامه داشته و ایران را به پایگاه امید و دلگرمی جهان اسلام تبدیل کرده است.

رمضان عبدالله ادامه داد: شرایط بحرانی حاکم بر مردم غزه از جمله کمبود برق، غذا و دارو نتیجه رفتارهای ضد انسانی رژیم صهیونیستی است و این رژیم نشان داده است که به هیچ تعهد و معاهده ای پایبند نبوده و نیست.

کد خبر 248796
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز