همشهری آنلاین: نمایشگاهی از عکس‌های کمتر دیده شده روزهای انقلاب اسلامی ایران، در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) روی دیوار رفته است.

عکاسی

به گزارش فارس، در این نمایشگاه 25 عکس از آثار عکاسان شناخته شده شامل زنده‌یاد بهمن جلالی، کاوه گلستان و عباس ملکی، محمد صیاد، مهدی رضوان و قربان حسینی به نمایش درآمده است.

این عکس‌ها به رویدادهای دوران انقلاب اسلامی اشاره دارد و از شکل گیری انقلاب اسلامی، ورود حضرت امام (ره) به ایران تا فعالیت های سیاسی، مبارزاتی و فرهنگی آن دوران را دربرمی‌گیرد.

همچنین امروز شنبه 19 بهمن‌ماه به مناسبت ایام دهه فجر،‌ برنامه‌ای با عنوان «ریحانه انقلاب» در این موزه برپا خواهد شد.

این برنامه به منظور پاسداشت ارزش‌های انقلاب و نکوداشت زنان موثر در عرصه‌های فرهنگی، هنری و سیاسی انقلاب اسلامی، ساعت 16 با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر، نویسندگان و فعالان انقلاب اسلامی در موزه‌ هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار می‌شود.

در این برنامه که با مشارکت سازمان زنان برگزار می‌شود، ضمن حضور مرضیه دباغ حدیدچی، پروین سلیحی (لبافی‌نژاد)، هنگامه گلستان، انیسه شاه‌حسینی، نرگس نجمی (مادر شهیده صدیقه رودباری)، فاطمه تندگویان و شهلا پروین‌زاد، سردار ابن‌رسول (عضو هیأت‌ علمی دانشگاه مالک اشتر) و مرضیه دباغ سخنرانی و فاطمه راکعی به شعرسرایی خواهند پرداخت.

همچنین در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از آثار زنان موثر در عرصه‌های فرهنگی هنری انقلاب اسلامی در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

موزه هنرهای دینی امام علی(ع)، در خیابان ولی عصر(عج)، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره 35 واقع است.

کد خبر 248781
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز