همشهری آنلاین: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، شهردار تهران با حضور در منزل خسروباقری‌جدی، از شهدای دوران انقلاب اسلامی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش تهران سما، محمد باقر قالیباف شهردار تهران شب گذشته با حضور در منزل شهید خسرو باقری‌جدی، با خانواده این شهید دوران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در جریان این بازدید که با حضور شادالویی شهردار منطقه ۱۲ برگزار شد، شهردار تهران از پدر شهید باقری جدی عیادت کرد؛ همچنین برادر شهید باقری‌جدی خاطراتی از روند مبارزات انقلابی و شهادت این شهید در بهمن ۲۱ بهمن ماه سال ۵۷ را بیان کرد.

مادر شهید خسرو باقری‌جدی نیز ضمن ابراز تشکر از حضور شهردار تهران در منزل این شهید دوران انقلاب اسلامی، خطاب به دکتر قالیباف گفت: «شما یادگار شهیدان هستید و با اقدامات خوب خود تهران را آباد کرده‌اید؛ بنابراین بابت تمامی اقدامات خوبتان در شهر تهران تشکر می‌کنیم.»

دکتر قالیباف نیز طی سخنانی در این دیدار، ضمن تبریک ایام دهه فجر ابراز داشت: امروز ۱۲ بهمن ماه و آغاز دهه فجر است، از این رو افتخار پیدا کردیم تا خدمت خانواده معظم شهید انقلاب اسلامی حضور داشته باشیم و امیدواریم همه ما بتوانیم به راه شهدا وفادار باقی بمانیم.

در پایان این دیدار شهردار تهران با اهدای لوح یادبودی از خانواده شهید خسروباقری جدی تقدیر کرد.

کد خبر 248079
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز