همشهری آنلاین: مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند گفت: عموم شهروندانی که مشمول دریافت سبد کالای حمایتی شده‌اند می‌توانند از روز یکشنبه، سیزدهم بهمن‌ برای دریافت این سبد به فروشگاه‌های شهروند مراجعه کنند.

به گزارش تهران‌سما، قدرت الله گودرزی با بیان این مطلب گفت: جلسات هماهنگی در این زمینه برگزار شده است و از امروز در ۲۴ فروشگاه شهروند سبدکالای حمایتی به مشمولیت دریافت این سبد ارائه می‌شود.

وی افزود: واجدین شرایط با ارایه کارت ملی و کارت بانکی که برای دریافت یارانه خود اعلام کرده‌اند، می‌توانند سبد کالای خود را نیز دریافت کنند.

گودرزی ادامه داد: جایگاه ویژه‌ای برای عرضه این سبد در فروشگاه‌های شهروند پیش بینی شده است و شهروندان تهرانی با توجه به مدت دو هفته‌ای تعیین شده از سوی وزارت صنایع می‌توانند در فاصله‌های زمانی مختلف برای تهیه سبد کالا مراجعه کنند.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند تصریح کرد: تمامی شعبات این فروشگاه از ساعت ۹صبح تا ۹ شب آماده ارائه سبد کالا به شهروندان است و با توجه به اینکه اقلام کالای مورد نیاز به طور کامل تامین شده است، محدودیتی برای عرضه این سبد وجود ندارد.

کد خبر 248064
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز