همشهری آنلاین: سومین دوره رقابت‌های جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دستجات آزاد کشور با قهرمانی تیم البرز گاز کیش به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، سومین دوره رقابت‌های تنیس باشگاه‌ها و دستجات آزاد کشور با حضور ۸ تیم از ۴ لغایت ۱۱ بهمن ماه به میزبانی کیش برگزار شد و در نهایت تیم البرز گاز کیش موفق شد با غلبه بر تیم پردازشگران الکترونیک ارومیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در بخش ۲نفره هم تیم البرز گاز کیش متشکل از غزل پاک‌باطن و صدف صادق وزیری موفق شدند صاحب عنوان قهرمانی شوند.

به این ترتیب پس از یک هفته رقابت تنیسورها، در نهایت تیم‌های البرز گاز کیش و پردازشگران الکترونیک ارومیه در جایگاه اول و دوم ایستادند و تیم‌های آکادمی تنیس پارسیان و هییت تنیس اصفهان (الف)  عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در مراسم اختتامیه این پیکارها حسین جلالی معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه مناطق آزاد کیش، فریده گنجویی نایب رئیس فدراسیون در بخش بانوان، شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون، اصغر غمناک و فرشاد صفتی رئیس و دبیر سازمان لیگ تنیس حضور داشتند.

همچنین شهرزاد لازم‌زاده به عنوان سرداور و سمانه یارمحمدی، پری‌رخ احمدی، زهرا لرستانی، آزیتا ملک احمدی، پروشات پارسی مقدمبه عنوان داور قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

کد خبر 247875
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز